Oghje, u pupulare prucessu di schermu di u telefuninu mobile hà COG, COF è COP, è parechje persone ùn ponu micca sapè a diferenza, cusì oghje spiegheraghju a diffarenza trà sti trè prucessi:
COP significa "Chip On Pi", u principiu di l'imballaggio di a schermu COP hè di piegà direttamente una parte di u screnu, riducendu cusì ancu u cunfini, chì pò ottene un effettu quasi senza bisellu.Tuttavia, per via di a necessità di curvatura di a schermu, i mudelli chì utilizanu u prucessu di imballaggio di a schermu COP anu da esse equipati di schermi flessibili OLED. Per esempiu, l'iphone x usa stu prucessu.
COG sta per "Chip On Glass". Hè attualmente u prucessu di imballaggio di schermu più tradiziunale, ma ancu a suluzione più prezzu, largamente utilizata.Prima chì a schermu sanu ùn hà micca furmatu una tendenza, a maiò parte di i telefoni cellulari utilizanu u prucessu di imballaggio di u schermu COG, perchè u chip hè situatu direttamente sopra à u vetru, cusì u tassu d'utilizazione di u spaziu di u telefuninu hè bassu, è a proporzione di u screnu ùn hè micca alta.
COF significa "Chip On Film". Stu prucessu di imballaggio di schermu hè di integrà u chip IC di u screnu nantu à u FPC di un materiale flexible, è poi piegà à u fondu di u screnu, chì pò ancu riduce u cunfini è cresce u proporzione di schermu paragunatu à a suluzione di COG.
In generale, pò esse cunclusu chì: COP > COF > COG, u pacchettu COP hè u più avanzatu, ma u costu di COP hè ancu u più altu, seguitu da COP, è infine hè u COG più economicu.In l'era di i telefunini mobile full-screen, a proporzione di u screnu spessu hà una grande relazione cù u prucessu di imballaggio di u screnu.
Tempu di post: 21-ghjugnu-2023