Samsung Electronics hà sviluppatu successu un display di cristalli liquidi flexible (LCD) cù una diagonale di 7 inch.Sta tecnulugia pò esse usata un ghjornu in prudutti cum'è carta elettronica.
Ancu s'è stu tipu di visualizazione hè simile in funzione à i schermi LCD utilizati in TV o notebooks, i materiali chì utilizanu sò completamente diffirenti - unu usa vetru rigidu è l'altru usa plastica flexible.
A nova visualizazione di Samsung hà una risuluzione di 640 × 480, è a so superficia hè duie volte di quella di un altru pruduttu simili exhibitu in ghjennaghju di questu annu.
Diversi tecnulugii sferenti sò avà pruvatu à diventà u standard per i schermi di visualizazione flessibili è di bassa putenza.Philips è a cumpagnia di start-up E Ink mostranu fonti integrendu a tecnulugia di microcapsule in biancu è neru nantu à una schermu.A cuntrariu di l'LCD, a visualizazione di E Ink ùn hà micca bisognu di retroilluminazione, cusì cunsuma menu energia.Sony hà utilizatu sta schermu per pruduce una carta elettronica.
Ma à u stessu tempu, alcune altre cumpagnie sviluppanu ancu vigorosamente display OLED (diode emettitore di luce organico) chì cunsuma menu energia ch'è LCD.
Samsung hà investitu assai soldi in u sviluppu di a tecnulugia OLED è hà digià utilizatu sta tecnulugia in certi di i so prudutti di u telefuninu è i prototipi di TV.Tuttavia, l'OLED hè sempre una tecnulugia abbastanza nova, è a so luminosità, a durabilità è a funziunalità ùn anu ancu esse migliurata.In cuntrastu, i numerosi vantaghji di LCD sò evidenti à tutti.
Stu pannellu LCD flexible hè statu cumpletu sottu un pianu di sviluppu di prughjettu di trè anni finanziatu da Samsung è u Ministeru Coreanu di l'Industria è l'Energia.
Tempu di pubblicazione: 11-Jan-2021