News

L'OLED hè un materiale autoluminosu, chì ùn hà micca bisognu di una tavola di retroilluminazione.À u listessu tempu, hà un angolo di vista largu, una qualità di l'imagine uniforme, una veloce di risposta rapida, una culurizazione faciule, pò ottene luminescenza cù un circuitu di guida simplice, un prucessu di fabricazione simplice, è pò esse fattu in un pannellu flexible.Si cunforme à u principiu di luce, magre è cortu.U so scopu di applicazione appartene à i pannelli chjuchi è mediani.
Display: illuminazione attiva, angolo di vista largu;Velocità di risposta rapida è maghjina stabile;Alta luminosità, culori ricchi è alta risoluzione.
Cundizioni di travagliu: bassa tensione di guida è bassu cunsumu d'energia, chì pò esse assuciatu cù cellule solari, circuiti integrati, etc.
Ampia adattabilità: a visualizazione di u pannellu pianu di grande spaziu pò esse realizatu usendu sustrato di vetru;Se un materiale flexible hè utilizatu com'è sustrato, una visualizazione plegable pò esse fatta.Cum'è l'OLED hè un dispositivu in tuttu u statu solidu è senza vacuum, hà e caratteristiche di resistenza à u scossa è resistenza à a bassa temperatura (-40), hà ancu appiicazioni assai impurtanti in l'armata, cum'è u terminal di visualizazione di l'armi muderni cum'è tanki è aerei. .


Tempu di post: 15-mar-2022