Notizie

A dimensione hè sempre stata una direzzione impurtante in u sviluppu di u schermu di u telefuninu, ma u telefuninu cù più di 6,5 pollici ùn hè micca adattu per tene una mano. Dunque, ùn hè micca difficiule di cuntinuà à espansione a dimensione di u schermu, ma a grande maggioranza di e marche di telefunini mobili anu rinunziatu à un tali tentativu. Cume fà un articulu nantu à un schermu di dimensione fissa? Dunque, diventa una priorità maiò per aumentà a proporzione di schermi.

Induve anderà a scuperta di u schermu di u telefuninu dopu a proporzione di schermi

U cuncettu di spartera di schermu ùn hè micca novu. Parechje marche anu cuntatu storie à stu riguardu dapoi i primi anni quandu i telefoni intelligenti apparsu per a prima volta. Tuttavia, à quellu tempu, a proporzione di u schermu era solu più di 60%, ma avà l'emergenza di u schermu cumpletu face chì a proporzione di u schermu di u telefuninu supere u 90%. Per migliurà a proporzione di u schermu, u cuncepimentu di a fotocamera di sollevamentu appare in u mercatu. Ovviamente, a proporzione di schermu hè diventata a direzzione principale di ottimisazione di u schermu di u telefuninu in l'ultimi dui anni.

 

I telefuni cellulari à schermu pienu diventanu pupulari, ma ci sò limiti per migliurà a prupurzione di schermi

Tuttavia, u collu di bottiglia di l'aghjurnamentu di a proporzione di schermi hè evidente. Cumu si svilupperanu i schermi mobili in u futuru? Se prestemu attenzione à l'osservazione, truveremu chì a strada di a risoluzione hè stata cuparta di spine per un bellu pezzu. A schermata di u telefuninu 2K hè abbastanza, è ùn ci hè nisun effettu evidenti nantu à a dimensione di 6,5 pollici cù risoluzione 4K. Ùn ci hè spaziu per l'avanzamentu in dimensione, risoluzione è quota di schermu. Ci hè solu un canale di culore?

L'autore pensa chì a futura schermata di u telefuninu cambierà principalmente da dui aspetti di materiale è di struttura. Ùn parleremu micca di u schermu pienu. Questa hè a tendenza generale. In u futuru, tutti i telefuni mobili di livellu di ingressu seranu equipati di schermu pienu. Parlemu di novi direzzioni.

U materiale OLED PK qled diventa a direzzione di l'upgrade

Cù u sviluppu cuntinuu di u schermu OLED, l'applicazione di u schermu OLED in u telefuninu hè diventata cumuna. In fattu, schermi OLED sò apparsu nantu à i telefuni cellulari uni pochi anni fà. E persone chì cunnoscenu HTC anu da ricurdà chì HTC One s utilizza schermi OLED, è Samsung hà assai telefoni mobili chì utilizanu schermi OLED. Tuttavia, u schermu OLED ùn era micca maturu à quellu tempu, è a visualizazione di culore ùn era micca perfetta, ciò chì dava sempre a ghjente a sensazione di "truccu pesante". In realtà, hè perchè a vita di i materiali OLED hè diversa, è a vita di i materiali OLED cù diversi culori di basa hè diversa, cusì a proporzione di materiali OLED di breve durata hè più, dunque a prestazione generale di u culore hè influenzata.

 

 

I telefuni HTC one s utilizanu dighjà schermi OLED

Avà hè diversu. I schermi OLED sò in maturazione è i costi sò in calata. Da a situazione attuale, cù mela è tutti i tipi di telefunini di punta per u schermu OLED, u sviluppu di l'industria OLED hè in traccia di accelerà. In u futuru, u schermu OLED farà un grande prugressu in termini di effettu è costu. In u futuru, hè a tendenza generale per i telefuni mobili high-end per rimpiazzà i schermi OLED.

 

Oghje, u numeru di telefoni OLED di schermu cresce

Oltre à u schermu OLED, ci hè un schermu qled. I dui tippi di schermi sò in realtà materiali luminosi, ma a luminosità di u schermu qled hè più altu, chì pò fà chì u ritrattu sembri più trasparente. Sutta a listessa prestazione di gamma di culori, u schermu qled hà l'effettu "accattivante".

Relativamente parlendu, a ricerca è u sviluppu di u schermu qled hè in ritardu attualmente. Benchì ci sò televisori qled in u mercatu, hè una tecnulugia chì utilizza materiali qled per fà moduli di retroilluminazione è forma un novu sistema di retroilluminazione per eccitazione LED blu, chì ùn hè micca un veru schermu qled. Parechje persone ùn sò micca assai chjaru nantu à questu. Attualmente, parechje marche anu cuminciatu à fà casu à a ricerca è u sviluppu di u veru schermu qled. L'autore prevede chì stu tippu di schermu sia probabilmente applicatu prima à u schermu mobile.

L'ultima direzzione di prova di l'applicazione pieghevole deve esse verificata

Avà parlemu di a custruzzione. Recentemente, u presidente di Samsung hà annunziatu chì u so primu telefuninu mobile pieghevule serà liberatu da a fine di l'annu. Yu Chengdong, CEO di l'affari di cunsumatori di Huawei, hà dettu ancu chì u telefuninu di u schermu plegabile era in u pianu di Huawei, secondu a rivista tedesca. Piegà a direzzione futura di u sviluppu di u schermu mobile?

Sia chì a forma di u telefuninu pieghevule sia pupulare deve sempre esse verificata

I schermi OLED sò flessibili. Tuttavia, a tecnulugia di u substratu flessibile ùn hè micca matura. I schermi OLED chì vedemu sò principalmente applicazioni piatte. U telefuninu pieghevule hà bisognu di un schermu assai flessibile, chì migliora assai a difficultà di a fabricazione di u schermu. Ancu se tali schermi sò attualmente dispunibuli, ùn ci hè nisuna garanzia di una pruvista particularmente adatta.

Mi aspettu chì i telefuni mobili pieghevoli ùn diventeranu micca u mainstream

Ma u schermu LCD tradiziunale ùn pò micca uttene un schermu flessibile, solu in l'effettu di superficie curva. Parechji schermi E-sport sò cuncepiti curvati, in realtà, usanu u schermu LCD. Ma i telefoni curvi anu dimustratu chì ùn sò micca adatti per u mercatu. Samsung è LG anu lanciatu telefoni cellulari à schermu curvatu, ma a risposta di u mercatu ùn hè micca grande. Aduprà u schermu LCD per fà telefunini pieghevoli deve avè cuciture, chì influenzeranu seriamente l'esperienza di i consumatori.

L'autore pensa chì u telefuninu pieghevule abbia sempre bisognu di u schermu OLED, ma ancu se u telefuninu pieghevule pare bellu, pò solu esse un sustitutu per u telefuninu tradiziunale. A causa di u so costu elevatu, scenarii di applicazione pocu chiari, è di a difficultà in a fabricazione di u pruduttu, ùn diventerà micca u mainstream cum'è u schermu pienu.

In fatti, l'idea di schermu cumpletu hè sempre u percorsu tradiziunale. L'essenza di a proporzione di schermu hè di pruvà à migliurà l'effettu di visualizazione in un certu spaziu di dimensione quandu a dimensione di u telefuninu ùn pò micca cuntinuà à espansione. Cù a pupularità cuntinua di i prudutti à schermu pienu, u schermu pienu ùn diventerà micca prestu un puntu eccitante, perchè parechji prudutti di livellu iniziale cumincianu ancu à cunfigurà u cuncepimentu di u schermu pienu. Dunque, in u futuru, u materiale è a struttura di u schermu anu da esse cambiate per continuà à lascià u schermu di u telefuninu avè novi punti culminanti. Inoltre, ci sò parechje tecnulugie chì ponu aiutà i telefuni mobili à espansione l'effettu di visualizazione, cume a tecnulugia di proiezione, a tecnulugia 3D à ochju nudu, ecc., Ma queste tecnulugie mancanu di scenarii d'applicazione necessarii, è a tecnulugia ùn hè micca matura, allora pò ùn diventerà micca a direzzione mainstream in u futuru.

 


Tempu di posta: Aug-18-2020